Verzend- & retourbeleid

Verzenden
Na het plaatsen van je bestelling en het afrekenen via IDEAL ontvang je van ons een bevestigingsmail. Indien je een artikel rechtstreeks uit de webwinkel bestelt proberen wij deze dezelfde dag nog te versturen. Voor het verzenden van onze artikelen maken we gebruik van POST NL. We verpakken je bestelling zorgvuldig om te zorgen dat deze netjes bij je bezorgd word. In enkele gevallen is het voor ons niet mogelijk de bestelling in zijn geheel te verpakken, het kan dan mogelijk zijn dat je bijvoorbeeld zelf nog de bloemen in de vaas moet zetten, uiteraard proberen wij ervoor te zorgen dat dit zo gemakkelijk mogelijk voor je is (de bloemen zijn gestyled en op maat ).

Plaats je een Cutom Made bestelling, dan vragen wij je rekening te houden met een langere levertijd (afhankelijk van de voorraad). Hierover kunnen we per mail communiceren.

Voor bestellingen vanaf € 100,- rekenen wij geen verzendkosten. Tenzij deze boven de 30kg komen, dan worden de verzendkosten apart berekend.

Het standaard tarief voor een bestelling is 6,50 je ontvangt dan een track and trace code wanneer het pakket naar je onderweg is. Je ziet dan direct wanneer je je bestelling kan verwachten. Bijkomend voordeel is dat je het tijdstip zelf gemakkelijk online kunt wijzigen naar een geschikt moment, ook ophalen bij een Post NL punt behoort tot de mogelijkheden.

Aan aangegeven levertijden kunnen geen rechten worden ontleend. Door omstandigheden zoals drukte of vertraging bij de pakketdienst kunnen deze langer zijn dan aangegeven.

Pick-up Point
Ook bestaat de mogelijkheid de bestelling in de winkel af te halen. Je dient je bestelling wel vooraf af te rekenen, Je kunt dit bij de betaling  de optie: ophalen bij de winkel aanvinken, je betaald dan geen verzendkosten. Wij maken je bestelling in orde, verpakken deze netjes zodat je deze veilig mee naar huis kan nemen, en we sturen je dan een bericht zodra hij voor je klaarstaat. Zolang de lock-down nog van kracht is kun je aan de zijkant van de winkel (het AA-straatje) op het raam kloppen.

Retourneren
Natuurlijk vinden wij het erg jammer als je besluit iets terug te sturen, maar voldoet een artikel niet aan je verwachting, dan hebt je het recht het artikel, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen te retourneren. De bedenktijd gaat in op de dag nadat je de bestelling hebt ontvangen. De kosten die je maakt voor de retourzending worden niet door Azalea Bloemen vergoed. Indien het artikel in goede staat word ontvangen stort Azalea Bloemen het aankoopbedrag, exclusief de gemaakte verzendkosten, binnen 5 werkdagen retour op het bij ons bekende rekeningnummer.

Wanneer je een artikel wilt retourneren dan dient je dit kenbaar te maken via email: info@zaleabloemen.nl  ook willen we je vragen het retourformulier helemaal in te vullen en deze samen met het artikel  te versturen. Het artikel moet ongeschonden en netjes verpakt worden, liefst in de orginele, dan wel een degelijk, passende verpakking retour worden gestuurd. Je dient het artikel binnen 14 dagen in de orginele staat en voldoende gefrankeerd retour te sturen naar:

Azalea Bloemen
Markt 5
5461 JJ Veghel

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer deze onbeschadigd, in orginele verpakking en juiste frankering is ontvangen door Azalea Bloemen. Beschadigde, gebruikte of bevuilde artikelen en onjuiste frankering komen voor uw eigen rekening, deze worden van het te ontvangen retourbedrag afgeschreven.

De verzendkosten en verzendrisico zijn voor uw rekening. Tot ontvangst van de artikelen door Azalea Bloemen blijft u verantwoordelijk voor deze artikelen.

 

© 2020 - 2021 Azalea Bloemen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel